Jak reklamovat
V případě reklamace prosím postupujete v souladu se Všeobecnými obchodními podmínkami a podle toho, kde a jak byl produkt zakoupen.- Produkt byl zakoupen v některé z našich prodejen.
Produkt byl zakoupen on line a bude vrácen v souladu Všeobecnými obchodními podmínkami
Pokud chcete produkt vrátit v souladu se Všeobecnými obchodními podmínkami, postupujte prosím tak, že zašlete reklamovaný produkt na adresu:
Jannai s.r.o. - KUPDAREK
Areál Big Box (budova B4 - 4.patro)
Ve Žlíbku 1800/77
193 00 Praha 9 - Horní Počernice
telefon: +420 776 850 918
e-mail: sklad@kupdarek.cz
- Produkt byl zakoupen on line a vykazuje závadu.
- reklamovaný produkt zašlete na adresu viz výše. Přiložte kopii dokladu o nabytí produktu a informaci o důvodu reklamace nebo popisu závady. Uveďte také svoji adresu pro zaslání reklamovaného produktu zpět, která se může lišit od té původní na nabývacím dokladu.
- Zastavte se osobně na jakékoliv naší prodejně společně s kopií dokladu o nabytí produktu a reklamujte na prodejně.