Jak reklamovat

V případě reklamace prosím postupujete v souladu se Všeobecnými obchodními podmínkami a podle toho, kde a jak byl produkt zakoupen.

  • Produkt byl zakoupen v některé z našich prodejen.
Zastavte se na prodejně a produkt reklamujte. Pokud se Vám nehodí prodejna, kde jste produkt zakoupili, zajděte na jakoukoliv jinou. Bude dobré, když budete mít s sebou doklad o nabytí produktu nebo alespoň představu kdy a kde jste produkt zakopili, případně jakým způsobem proběhla platba. Můžete nám také produkt zaslat viz níže

Produkt byl zakoupen on line a bude vrácen v souladu Všeobecnými obchodními podmínkami

Pokud chcete produkt vrátit v souladu se Všeobecnými obchodními podmínkami, postupujte prosím tak, že zašlete reklamovaný produkt na adresu:

Jannai s.r.o. - KUPDAREK
Areál Big Box (budova B4 - 4.patro)
Ve Žlíbku 1800/77
193 00 Praha 9 - Horní Počernice

telefon: +420 776 850 918
e-mail: sklad@kupdarek.cz
 
Společně s kopií dokladu o nabytí výrobku přiložte informaci o důvodu vrácení produktu a číslo účtu, na který budou poukázány Vámi požadované finanční prostředky. Pro zjednodušení můžete použít i tento formulář.

  • Produkt byl zakoupen on line a vykazuje závadu.
Pokud chcete produkt reklamovat z důvodu závady nebo chybné funkce, máte dvě možnosti:
  1. reklamovaný produkt zašlete na adresu viz výše. Přiložte kopii dokladu o nabytí produktu a informaci o důvodu reklamace nebo popisu závady. Uveďte také svoji adresu pro zaslání reklamovaného produktu zpět, která se může lišit od té původní na nabývacím dokladu.
  2. Zastavte se osobně na jakékoliv naší prodejně společně s kopií dokladu o nabytí produktu a reklamujte na prodejně.