Něco se porouchalo? Nevadí, máme řešení.

 Náhradní díly na výrobky ALADDIN® jsou k dispozici tak, aby bylo možné efektivně a finačně dostupně, zprovoznit Váš oblíbený ALADDIN®produkt, který každý den používáte. Bez něho není hezkého dne, že?
 
Pokud došlo ke ztrátě dílu (kalíšku, těsnění, zátky a podobně) je cena za díl, podle typu od 100,-Kč  do 200,-Kč. Ten Vám přesně sdělíme na základě identifikace produktu, viz dále
 
  • Platba za poštovné 150,-Kč (při platbě on-line po zaslání odkazu k úhradě)
  • V případě zaslání na dobírku je k ceně dopravy připočteno doběrečné ve výši 50,-Kč
  • Náhradní díly je také možné si vyzvednout  osobně ZDARMA v Centrálním skladu distributora značky ALADDIN® nebo si můžete  také zvolit i jednu z našich prodejen. Jakmile bude díl na obchodě pro vás připraven, budeme Vás informovat. 
  • Seznam výdejních míst pro vyzvednutí ZDARMA je zde v odkazu
 
Pro kladné vyřízení vašeho požadavku budeme potřebovat následující údaje: 
  • popis/kód o jaký  ALADDIN® produkt se jedná (nejlépe účet, ale není podmínkou)
  • fotografii poškozeného dílu. Stačí telefonem z více úhlů, včetně dna s údaji (bez samolepky s čárovým kódem) a poslat na e-mail nebo WhatsApp nebo Messenger....
  • jaký díl požadujete nebo jaký způsob vyřešní problému považujete pro Vás za optimální 
  • zavolejte nám, poradíme vám a váš problém, k vaší spokojenosti, vyřešíme.
  • telefon v pracovní době +420 776 850 918, pracovní doba je pondělí až čtvrtek 8-15 hodin, pátek 8-14 hodin
Pro další postup, v případě zaslání na pobočku ZÁSILKOVNY budeme také potřebovat:
  • adresu pro zaslání, tj. Adresu a ID pobočky Zásilkovna. Seznam naleznete zde v odkazu
  • telefon pro komunikaci s kurýrem
  • e-mail adresu pro komunikaci s vámi
Poznámka: údaje na dně termosky nebo termohrnku, které svádí k tomu, že se podle nich dá produkt identifikovat, neslouží k identifikaci. Jde o výrobní údaje.