V případě reklamace prosím postupujete v souladu se Všeobecnými obchodními podmínkami a podle toho, kde a jak byl produkt zakoupen.
Produkt byl zakoupen v některé z našich prodejen
Zastavte se na prodejně a produkt reklamujte. Pokud se Vám nehodí prodejna, kde jste produkt zakoupili, zajděte na jakoukoliv jinou. Bude dobré,
když budete mít s sebou doklad o nabytí produktu nebo alespoň představu kdy a kde jste produkt zakopili, případně jakým způsobem proběhla platba.
Můžete nám také produkt zaslat viz níže
Produkt byl zakoupen on line a bude vrácen v souladu Všeobecnými obchodními podmínkami
Pokud chcete produkt vrátit v souladu se Všeobecnými obchodními podmínkami, postupujte prosím tak, že zašlete reklamovaný produkt na adresu:
Jannai s.r.o. - KUPDAREK
Areál Big Box (budova B4 - 4.patro)
Ve Žlíbku 1800/77
193 00 Praha 9 - Horní Počernice
Společně s kopií dokladu o nabytí výrobku přiložte informaci o důvodu vrácení produktu a číslo účtu, na který budou poukázány Vámi požadované finanční prostředky.
Pro zjednodušení můžete použít i tento formulář.
Produkt byl zakoupen on line a vykazuje závadu.
Pokud chcete produkt reklamovat z důvodu závady nebo chybné funkce, máte dvě možnosti: