EUCZ
Kategorie
ÚvodMagazínDoklad k objednávce ALADDIN®

Doklad k objednávce ALADDIN®

Jak obdržíte doklad k vaší objednávce

Faktury zasíláme vždy v elektronické podobě emailem v den expedice objednávky. Zkontrolujte Vaši emailovou schránku včetně složky nevyžádané pošty. Tento daňový doklad neobsahuje originální podpis, nicméně splňuje veškeré zákonem stanovené náležitosti, které jsou uvedené v Zákone o dani z přidané hodnoty c. 235/2004 Sb. § 26 až § 29 a v Zákone o účetnictví c. 563/1991 Sb., s novelou c. 353/2001 Sb. Faktura zároveň slouží jako záruční list.

 
V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť zákon tuto možnost neuvádí.
 
Jak to u nás funguje podrobně:
  • vytvoříte si objednávku, zvolíte si platbu, způsob dopravy a odešlete ji
  • obratem dostanene potvrzení, že byla objednávka vytvořena. V případě, že takové potvrzení nepřišlo, něco nekalého se muselo stát už při tvorbě objednávky.Buď v jejím průběhu nebo například neproběhla platba a objednávka se neuskutečnila. Nebo Potvrzení o objednávce poštovní klient vyhodnotil jako SPAM a naleznete ji v této složce. Potvrzení zasíláme z e-mailu vario@kupdarek.cz Je to e-mail, který má naše společnost společný napříč všemi našimi e-shopy pro zasílání informací z našeho fakturačního a objednávkového systému. 
  • v případě, že vám dorazilo potvrzení o objednávce , dorazilo i k nám, k jejímu dalšímu zpracování
  • ihned po tom začínáme vaši objednávku připravovat k vámi zvolené přepravě.
    • pokud objednávka dorazí dopoledne do 10 hodin, odchází zpravidla ten samý den
    • v případě víkendu nebo státního svátku, odchází hned první pracovní den po té
    • pokud dorazí po 10 hodině, odchází od nás den následují. Ale můžete mít štěstí a odejde ještě ten samý den...  Záleží na vytíženosti skladu a času sběru balíků dopravní službou. Nemůžeme to však garantovat.
    • zásilka, v případě DPD, by měla být, za normálních okolností, doručena druhý den po předání, na vámi zvolenou adresu
    • zasilka přepravovaní společností Zásilkovna, je doručena v rozmezí 1-3 dnů od předání do přepravy
  • v čase předání balíků do přepravy, to je v momentě, kdy jsme si jisti, že balíky nastupují na cestu k vám, odesíláme vám o této skutečnosti informaci na vámi zvolený e-mail v objednávce. Tato elektronická e-mailová informace obsahuje následující fakta:
    • informaci o předání vaší objednávky do přepravy vámi zvolenému přepravci
    • sumarizaci objednváky
    • odkaz s číslem zásilky pro její další sledování, kde se v přepravě nachází
    • příloha ve formátu PDF DAŇOVÝ DOKLAD
  • v tento moment nad zásilkou "ztrácíme kontrolu" a jsme plně v rukou, pevně doufáme že správně zvoleného, spolehlivého a solidního, přepravce
  • zvolený přepravce vás potom už po svém, informuje o tom, jakým způsobem a kdy vám námi předaný balík do přepravy, bude doručovat
V případě, že jste se zaregistrovali a máte u nás svůj účet, můžete si doklad kdykoliv stáhnout. Je u nás bezpečně uložen. Navíc, s ohledem na záruku STANLEY 25 let, po vás tento účet v případě reklamace nebudeme požadovat. Doklad je tak vhodný jen k daňový účelům. 
 
Pokud by selhalo vše výše uvedené, napište nám na info@kupdarek.cz  Doklad vám zašleme.