Jak nám dáte vědět, že taková situace nastala? Je několik variant:
Varianta č. 1
- odpovězte na e-mail, který vás informoval o potvrzení objednávky případně na expediční e-mail s fakturou
- oba e-maily obsahují veškeré informace o vás k tomu, abychom již vše vyřídili
- stačí doplnit, co požadujete a který produkt, pokud jich je na objednávce více, chcete vrátit
- přidejte číslo účtu, kam vám peníze za vrácené produkty můžeme poukázat
Varianta č. 2
- napište rovnou odtud na e-mail info@kupdarek.cz a uveďte následující informace:
- číslo objednávky nebo faktury (naleznete v potvrzení objednávky nebo fakturu v expedičním e-mailu)
- kód produktu, který chcete z objednávky vrátit
- v případě pouze jednoho produktu na dokladu nemusíte, bude vrácena částka za celou objednávku
- přidejte číslo účtu, kam vám peníze za vrácené produkty můžeme poukázat
Jak k nám vrácený produkt dopravíte? Zde je několik možností a je na vás jakou zvolíte.
Možnost č.1
- Produkt nám osobně donesete na jedno z našich výdejních míst, v pracovních časech jednotlivých výdejních míst. Vrácení peněz proběhne následně, po vyřízení všech byrokratických úkonů, na vámi uvedený bankovní účet.
Možnost č. 2
- Zašlete jakýmkoliv způsobem na centrální sklad : Jannai s.r.o. - KupDárek, Areál Big Box (budova B4 - 4.patro), Ve Žlíbku 1800/77, 193 00 Praha 9 - Horní Počernice. Vrácení peněz proběhne následně, po vyřízení všech byrokratických úkonů, na vámi uvedený bankovní účet.
Možnost č. 3
- zašlete prostřednictvím společnosti Zásilkovna a využijte naší prodejnu, která je zároveň i výdejní místo Zásilkovny. Proto je odeslání na ní výhodné pro vás i pro nás
- nejvhodnější je pro nás prodejna KupDárek Prosek v nákupním centru Billa Prosek, ID provozovny 6722
Je to s největší pravděpodobností nejsnazší a nejlevnější způsob , jak nám produkty zaslat. Vrácení peněz proběhne následně, po vyřízení všech byrokratických úkonů, na vámi uvedený bankovní účet.